Buller och bång

De åskar och blixtar ganska rejält här hemma hos mamma just nu. Men det känns ganska skönt med att de regnar nu ikväll, för då har man liksom en bra anledning till att sitta inne och glo på tv. Men jag hoppas på att det är strålande sol i morgon så att jag kan ligga ute och pressa mera. Jag håller också på att fundera om jag ska dra upp till Umeå i helgen, men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Det hade varit himla skönt att bara chilla där med min fina Sara och bara umgås. Jaja, det tål att tänkas på. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv:n, och stänga av datorn innan den dör av sig själv. Sitter nämligen på mammas bärbara. XOXO, c ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0