En vecka från och med nu

Fyfan, så jävla skönt det var att gå ifrån jobbet idag. Med lätta steg klev jag ut hur den kåken och nu har jag en vecka ledigt att se fram emot. Och det kommer vara så jävla skönt. Såklart hoppas jag på bra väder, men jag kommer ändå njuta om det skulle vara skit väder hela veckan. Idag är de lite monligt, men varmt och det är så skönt. Jag har bestämt att jag inte ska göra ett förbannade dugg idag. Det får se ut som det gör här hemma helt enkelt. Jag är trött nu, så jag tror jag ska lägga mig i soffan och blunda en stund. Jag själv tycker faktiskt att jag är värd de. JAG ÄR LEDIG, JAG ÄR LEDIG, JAG ÄR LEEEEEEDIG!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja kanske det.. :)

Ja den är helt slut nu, och ja det vore roligt, men jag har inte ens råd att laga skiten jag har nu. Så det blir ingen volvo. :(

2009-06-01 @ 14:17:01
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0