Hela dagen försvann

I morse var jag irriterad på mig själv för att jag hade tagit på mig extra jobb och var tvungen att kliva upp. Jag var så trött, av någon konstig anledning. Jag tyckte ändå att jag gick och la mig i skaplig tid, men icke. Nåja, jobbade iallafall till klockan 12 och sen somnade jag till hemma hos mamma i kanske en halv timme. Tills Jocke ringer och tycker att jag ska komma och hälsa på. Visst, hoppade in i bilen och rullade iväg. Det var förövrigt supermysigt att träffa min man idag. Jag kunde inte stanna så länge där på gården, eftersom att jag skulle till farmor och farfar och äta middag. Vid 17 snåret var jag hos dom, med mamma och pappa. Fick super god mat och ännu godare efterätt. Jordgubbar och vanilj glass, det är grejjer de. Proppmätt och fet, åkte jag därifrån och har precis kommit hem.

Idag har de regnat exakt hela dagen. Skit tråkigt, tycker jag. Klockan har passerat 20 nu, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på av den lilla stund som är kvar av kvällen, innan det är dax att gå och lägga sig. Jobbar ju faktiskt hela veckan, eller, måndag, tisdag, onsdag och torsdag för att vara petig. Najsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0