Hemma hos mig

... är de städat och klart nu. Jag tänker inte anstränga mig mycket till idag. Seriöst så har jag nog aldrig varit så noga med att städa som jag har varit idag. På alla möjliga ställen har jag dammsugit och dammat, till och med i garderober och skåp. Inte illa pinkat va? Regnet de bara ööööser ner, och det är mörkt och trist ute. Därför har jag tänt en massa doftljus (vanilj of course) och sitter och diggar till rixfm just nu. Ska strax ta mig en dusch, så att man inte luktar skunk resten av kvällen. För, satan så varmt de blir då man dammsuger.

Jag tycker också att Jocke borde ha kommit tillbaka till gården nu. Jag vill prata av mig och de är nu. Jag har inte pratat på fleeera timmar nu, och jag börjar få lite damp. Äsch, vi får helt enkelt hoppas på att han ringer snart!



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad duktig du är!! <3

2009-06-13 @ 20:03:59
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: mia s

Fint och mysigt.Skälv har jag kört in ved i källaren mest hela dagen.Nadja har hjälpt mig med att stapla veden.Ett jävla slit göra må jag säga.Men det blir bra då det blir klart.Har även klippt gräs mattan.

2009-06-13 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0