Here we go, folks

Nuså, nu är jag tillbaka efter några dagars tystnad. Men jag har haft lite att stå i, så jag har inte orkat försöka slänga ihop några rader ens. I fredags så fyllde jag 21 år. Tänka sig, va konstigt att tiden bara rinner iväg. Det var också studenten i stan. Vi var inne i stan stort sett hela dagen och firade Rasse och pussade på hans och Lindas lilla Elias. Jag kan inte fatta att det redan har gått 2 år sen jag tog studenten. Sen jag stog på flaket och skrek och halsade massa alkohol. Den dagen kan jag erkänna att jag kände lycka, den dagen kände jag att jag hade gjort nånting vettigt i mitt liv. Den underbara känslan då man kliver ut från skolan, går inte att beskriva, man måste uppleva den.

Sen på kvällskvisten for jag och Jocke hem, åt god mat och tog de lungt. Tack än en gång alla som ringde och skickade sms, har tyvärr inga pengar så jag kunde inte svara till alla. Vi har också varit husvakt i helgen, åt mamma och pappa. Igår så gjorde jag middag och systeryster, Olivia, Tyra och Mattias kom och åt. Sen fick jag en liten överraskning, och det var att MIN FINA SARA kom och hälsade på mig. Jag saknar henne!

Iallafall så är de måndag i morgon, och de innebär att jag redan har varit ledig i en vecka. Jag har ingen lust att jobba faktiskt. Det känns jävligt tungt att veta att jag måste kliva upp i morgon och fara dit. Nej, några veckor till hade inte skadat.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw, fick sagis oxå tårta? <3

2009-06-07 @ 21:21:15
Postat av: Marie

Det var jag som skrev.. Men det kanske du förstod.. :p

2009-06-07 @ 21:21:41
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Tirova

Fi fan va jag längtar nu när jag ser en massa student bilder HELT CRAZY :D:

2009-06-08 @ 00:07:51
URL: http://tirova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0