It takes two to tango

Det var inte lätt att kliva upp ur sängen i morse. Jag hade sån ångest, för att jag skulle fara och jobba. Men som vanligt så försvinner det så fort man klivit innanför dörren på jobbet. Och, så känns de inte alls som om man varit ledig. Saker och ting är som vanligt, det tycker jag att det alltid är. Och jag tycker också att det är trist, så förbannat trist, att allt är likadant hela tiden. Nej, jag nog om jobb för idag! Kom hem för en stund sen, och ska kolla runt i skåpen om jag hittar nånting som jag vill äta. Annars få det bli några liter vatten, för det blir man ju också mätt på.... faktiskt!

Åh, jag har ingen lust..
Undra om man kanske ska ta och beställa en resa?
En enkel? Så att man kommer bort härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0