Relax

Vilken lugn dag. Varken telefonerna eller internet har funkat idag, så det enda jag har gjort är att lega ute i solen och stekt och latat mig. Var iväg en sväng och skulle få tag i en läkare som kunde hjälpa mig att sjukskriva mig veckan ut eftersom tummen fortfarande domnar bort titt som tätt och kraften inte har kommit tillbaka. Men fanns de någon? Nix. Så jag fick en tid i morgon 13.40 istället, men jag skulle också "räkna med att vänta..". Toppen. Jag gillar att vänta.. Ironi

Nåja, lite om lördagen kanske? Mina planer gick åt skogen, på grund av en del saker. Så jag fick tänka om och planera helt annat. Fast det blev trevligt hur som helst. Träffade massa folk, surrade en massa, drack lagomt och allt var lungt helt enkelt. Var inte den roligaste kvällen jag har haft, men den dög helt klart. Lite trist bara att man inte ska kunna få prata med gamla kompisar bara för att de finns vissa personer som tydligen ser syner som dom själva hittar på. Det tycker jag är irriterande. Förbannat irriterande. Men, men. Vad gör de om hundra år? Nu är det iallafall dax för en kall dusch, så att man kanske känner sig som en människa igen. Sen ska jag fortsätta äta mina vindruvor och bläddra i en tidning som jag köpte idag. Sommar, det är grejjer de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0