Säng, sköna säng

... fast innan jag lägger mig där så ska jag små glo på någon film hade jag tänkt. Och då måste jag sitta i tv-rummet, i soffan (okej, jag kan ligga om jag vill!) eftersom att jag inte har ork till att byta sladdar hit och dit hela tiden. När lönen rullar in på kontot, så ska jag fan köpa mig en till scartkabel, så att den satansskiten kan sitta där den ska så att jag slipper jävlas. Sminket är iallafall bort tvättat och tänderna är borstade, så det gör helt enkelt ingenting om jag råkar somna redan nu. Vilken film jag ska se, vet jag inte. Blir troligtvis någon som man har sett redan 4-5 gånger, men vad gör man då det bara går skit på tv:n?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0