Time to talk

Jag vill bort härifrån. Ingen tror mig
Jag hatar att se mig själv i spegeln vissa dagar. Ingen förstrår mig.
Jag vill vissa dagar bara försvinna. Ingen tror jag menar allvar.
Jag blir irriterad på lyckliga människor. Ingen förstår vad jag vill.

Idag är jag less, idag är jag irriterad, idag har jag en dålig dag. Låt mig då få ha de. Och kom inte och säg att det är bara att rycka upp sig, för då hade jag gjort de. Det går bara inte. Jag vet själv inte ens varför. Jag vet inte varför jag ska.. jag vet egentligen ingenting.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland har man såna dagar, och det värsta som finns är över-positiva människor som tror att det bara är att "rycka upp sig och sluta tänka på det". Ibland är man irriterad, deppig, ledsen, arg, förbannad, nere... whatever. Då vill man inte ha nåt positivt-jävla-pep-talk. That's it.



Så, överpositivia människor kan hålla sig på sin egen kant tycker jag. Det är inte i allt det finns något positivt. Så det så.

2009-06-08 @ 23:02:10
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Ullis

Som jag skrivit det själv... ;)

2009-06-09 @ 09:02:50
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0