Uppe med tuppen

Sådär, nu har jag jobbat klart för idag och sitter nu och väntar på att Mia ska sluta. Vi har nämligen bestämt oss för att ta en snabb sväng till Svallet och kolla läget. Igår glömde jag helt enkelt bort att blogga, shame on me! Fast det låter bättre om man säger att man inte ha tid.  Men, visst hade jag haft tid om jag velat, men jag glömde bort. Fixade några bilder igår, så att jag ska nog köpa lite nya ramar idag så jag får lite snyggt att sätta upp på väggarna.

 Nu ska jag göra mig klar, så att vi kan åka på en gång då Mia svängen in på gården. Jag har tänkt att vi inte ska vara borta alldeles för länge, eftersom att jag känner mig ganska seg i skallen och har en stor längtan till att bara slappa och vara slö framför tvn. Men, man lever ju trots allt bara en gång, så man ska väl göra massa saker innan hjärtat slutar slå. Och sova, det kan man ju göra i graven som man så vackert säger! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0