Cookies & Cupcakes

Idag ska jag anstränga mig. För att komma på helt andra tankar helt enkelt. Jag har faktiskt fått för mig att jag ska baka. Ni kan säkert räkna ut vad jag har tänkt att baka, om ni läst rubriken. Jag har aldrig förut bakat de här, så det ska bli lite små spännande och se vilket kaos jag kommer att dra på. Hittills idag har jag inte hunnit göra så mycket. Mer än att ta en fika med Jocke innan han pallrade sig iväg. - Jag hoppas de blir bättre vännen.. På nått konstigt sätt så hamnar jag alltid vid denna förbannade dator då jag blir ensam. Och då har jag också svårt att slita mig iväg härifrån.

Jag måste dra iväg på ICA och inhandla det som saknas, sen jag jag leka bagare.
 Wish me luck..


Visst ser det lite smarrigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0