Det är irritersamt

Är de någon mer än jag som blir ganska så irriterad över att hålla på att ändra klockan? Allt blir så fel, och jag glömmer alltid nån klocka, och de är då felen dyker upp. Faktiskt så sov jag till 11 idag, eller ja, egentligen vart de ju 12. Äsch, skitsamma. Jag sov iallafall längre än vanligt!

Igår så var jag till Sollefteå och kollade på min fina Olivia som tävlade. Och.. hon kom tvåa! Hon är så himla duktig, så man kan inte annat än att vara stolt över den tjejen. Efter en hel dag ute, så var jag ganska så trött då jag kom hem. Både jag och Jocke somnade på soffan. Ibland är det så himla skönt att sova middag. Ett ganska så osammanhängande inlägg vart de här känns de som, men de bjuder jag på. Det är ju trots allt söndag idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0