Det blev värsta fighten

Oh lord. Jag har varit vaken sen 9 i morse. Jag vet inte riktigt vad de är med mig, men jag kan absolut inte sova längre än till 9-10 nu för tiden. Visst, det är skönt att komma upp i skaplig tid. Men jag själv tycker att dagarna blir på tok för långa när man inte har nånting speciellt för sig. - Ja, jag ska snaaaart ta mig i kragen och lägga in mig på vikarie "poolen" så att jag kan jobba nånting framöver. Det har bara inte blivit av... liksom..

Idag har jag hunnit med en del saker. Först och främst klivit upp efter mys med Saga, suttit och lekt i photoshop, farit till mamma och hälsat på och då passade vi också på att ta n promenad eftersom att hon är hundvakt åt syrras hundat. Jävlar, vad dom lekte. Jag tror Saga har 10 hundars energi sammanlagt i sin lilla biffiga kropp. Men nu, sooover hon och är skapligt nöjd tror jag. Och nu, ska jag leka lite till i photoshop..

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa.. Jag har tid i morgon.. Du är välkommen

2009-03-05 @ 16:10:07
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0