Du, jag, Vi

Vad heter ni? Petra & Joakim
Hur träffades ni? Träffades på en buss på väg in till stan, för snart 5 år sen.
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 och ½ år
Är ni förlovade? Japp
Bor ni ihop? Ja, det gör vi
Har ni barn? Nixpix
Har båda körkort? Jag har
Kommer du ihåg er första kyss? En av dom första iallafall
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Jocke
Vem är äldst?Jocke, han är 2 år äldre
Vem fyller först på året? Det gör jag
Vem är längst? Jocke
Vem sjunger bäst? Jocke
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nja, de kan jag inte påstå.
Vad har ni gemensamt? Massor!
Blev du kär vid första ögonkastet? Hah, absolut inte!
Har ni någon speciell låt? Att vi har
Har ni stora framtidsplaner? Vi är ganska stora drömmare båda två..
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, det har vi..
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej..
Vilket är ert bästa minne? Då vi fick hem Saga tror jag är en av dom bästa faktiskt.
Vem lagar bäst mat? Vi båda två är ganska bra . Fast jag måste nog säga Jocke..
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Mys vid tv:n.. typ..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaoo.. oftast så..
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Han bodde på behandlingshem och jag i stan. Så... 15-20 mil kanske..
Blir du lätt svartsjuk? Det händer ;)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Det är nog både och
Brukar nån av er prata i sömnen? Hah ja, han brukar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0