En trött Petra

Idag skulle min älskade morfar fylla 86 år. - Jag saknar dig, varje dag.

Hur skönt är de inte på en skala från 1-10 att duscha efter man har jobbat? Jag blev som en helt ny människa, fast jag är fortfarande lika trött och seg som jag var för några timmar sen. Tror faktiskt att de blir en halvtidig kväll ikväll. I morgon jobbar jag och jag tycker redan nu de känns jobbigt att kliva upp. Trodde inte att jag skulle säga de här, men, det känns ändå lite, skönt att veta vad man ska göra nu några veckor framåt. Och faktiskt få pengar, så man klarar sig månaden ut. Det är riktigt tomt nu i min fula plånbok. Ingen som har några stålar att ge bort kanske? Typ några, sisådär, hundra tusen gånger 10?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0