Ett glas vitt tack.. eller rött?

Vad spelar de egentligen för roll? Det smakar ju inge vidare ändå..

Fredag, fredag, fredag. Jag har jobbat och är nu ledig tills på tisdag klockan 07.30. Jag gillar mitt schema, man kan nästan tro att jag själv har gjort de. - Bra jobbat Karin! Nu är jag hemma i mitt lilla krypin och håller på att göra mig klar. Ska till Mia en sväng och kanske sno åt mig lite alkohol utav henne. Senare ska jag hem till Jocke, och umgås tror jag iallafall. Eftersom att den mannen kom hem idag.

Sitter och lyssnar på RIXfm och gud så löjligt de är. Nu är de nån nöt som sjunger (Jag antar att de är den urdåliga Ola från Idol eller vart fan han ploppade upp ifrån) Nånting i stil med detta, de var vad jag hörde; Väder Ola har koll i från söder till norr, med en extra liten slagerknorr. Väder Ola ger dig en prognos inför helgen.. VÄÄÄDERPROGNOOOOS med melodin från förra årets vinnare i melodifestivalen.. USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0