Ibland är det svårt

... att komma på en rubrik. Förbannat svårt..

Nu är kvällen här. Och idag har jag hunnit att varit hos Marie och gosat gärnet med Anna, som förövrigt är den charmigaste lilla ungen jag har träffat. Efter att jag varit hos Marie, så for jag och handlade lite saker som fattades för att jag skulle kunna trixa ihop en tacogratäng. Nu sitter jag här mätt och smällfet och orkar inte göra ett förbannade dugg. Det blir nog en ganska så tidig kväll, med tanke på att i morgon, runt 9 nångång, ska jag och Jocke pallra oss till Sollefteå och kika på min fina Olivia som ska tävla. Det ska bli sååååå kul att få träffa min tös, det är på tok för länge sen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh mammas älskling!

2009-03-27 @ 20:00:25
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0