More than words can say

Gud, vilken jobbig människa jag är, egentligen. Jag håller på och vela fram och tillbaka hela tiden. Jag var så här ---> <--- nära på att springa in på kommunen idag och säga upp lägenheten. Jag vill verkligen härifrån. Men, vilket bra stöd man får. Jag är en sån person som måste ha lite feedback, annars pallar jag inte trycket.

Nu har jag heller inte jobbat på ett bra tag, vilket märks på min ekonomi. Men jag vill prova nånting nytt, fast det går såklart inte här. Usch, jag har iallafall räknat ut att om jag säger upp lägenheten nu. Så går flyttlasset i juni. Men vart? Det är ju frågan....

Kommentarer
Postat av: Anonym

UMEÅ!

2009-03-03 @ 21:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0