Nice day!

Godmorgon underbara, lediga, efterlängtade dag!

Jag hade det så himla skönt i morse, jag fick somna om. Jag vaknade runt halv 6 första gången, och trodde att jag skulle tappa hoppet om livet helt och hållet. Men jag lyckades somna om och sov enda fram till halv 10. Så skönt, så skönt. Det enda ansträngande jag har gjort hittills idag är att ha gjort frukost. Så idag hade jag tänkt att ha en lat dag. Har också farit till mamma och hade tänkt hämta Saga. Men, det var visst ingen levande varelse här då jag kom, så nu sitter jag och väntar på att dom ska pallra sig hem. Ska läsa lite bloggar nu medans jag väntar på att min fina lilla flicka ska komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: M.

Tackar! De känns så jävla skönt!!

Men lär ju kugga på parkering på torsdag.... USCH!

2009-03-24 @ 13:37:16
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

jag vill baka kladdkaka ja...:D

2009-03-24 @ 14:59:34
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0