Tvätta är inte min grej

Okej, jag som trodde jag var pigg idag. Eftersom att både jag och Jocke somnade innan 23 igår, och fick många, långa, sköna timmars sömn. Men jag slocknade nästan på en gång då jag kom hem efter jobbet. Köpte med mig mackor ifrån Café Gorme (Haha, ASGARV) innan jag for hem, som jag och Jocke tröck i oss.

Nu är de en sån här dag, där jag fick för mig att jag skulle kuta ner i tvättstugan och kolla om de fanns tid. Och, såklart fanns de det. Jag skynda mig upp, packade iordning allt jag skulle ha med mig ner. La in dom första maskinerna och går därifrån. När jag kommer tillbaka 40 minuter senare och ska ta ur tvätten. Så hade jag bara tryckt igång en maskin. Så idag tar de extra länge för mig att tvätta. Åååh, i morgon är jag ledig. Och då ska jag banne mig fara ner och surra med Marie och gosa av mig med finaste Anna! <3

Eftersom att man är the boss in DA house, så är det bara att knata ner till tvättstugan igen...

Kommentarer
Postat av: Mia

det är ju kul att tvätta :D

2009-03-19 @ 20:09:56
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Marie

Det ser vi fram emot älskling!!!!!

2009-03-19 @ 20:58:56
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0