Wipeout

Jag trodde jag skulle tuppa av utav skratt. Gud, så roligt det var att se då dom stackars människorna for åt alla håll och kanter. Haha, riktigt kul!

Idag har jag fått träffat en av mina fina änglar, och det var så himla mysigt att träffa henne. Spelade spel, ritade, kollade på Tarzan och hade det bara mysigt. Synd bara att jag inte fick träffa min stora prinsessa. Jag fick mig iallafall ett gott skratt då jag, mam´a och syster satt och prata. "Använder du narkotika?"- Haha

Nu är jag faktiskt ganska så trött efter denna halvtmycketattgöra söndag. Så det blir att slappa framför tv:n en stund till, ringa Jocke och sen lägga sig och sussa.

Hejpa

Kommentarer
Postat av: mijah

haha, kollade oxå på de där på tv´n. XD haha så fult. :p

2009-03-08 @ 23:05:27
URL: http://mijahholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0