Är jag en liten mästare?

...nja, inte direkt va. Har iallafall bytt ut den tråkiga vita färgen mot en annan. (Om ni inte är färgblinda så ser ni kanske att det är lite åt de gula hållet.) Men jag tyckte inte att de var så himla kul att sitta vid datan idag kände jag. Har suttit stilla alldeles för länge idag så min lilla släng av adhd har börja krypit i min kropp. Drog runt dammsugaren en sväng idag eftersom att min sambo verkar inte vara kapabel till att få igång den (?), sen har jag precis, (nåja,nästan) kommit in efter en liten promenad med Saga.

Ja, och där tog min fantasi slut.


Kommentarer
Postat av: mamma

Snacka om färgblind du, för min del är den ljus aprikos..!?

2009-05-27 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0