Det luktar vanilj

Nu, nu är jag klar. Nu har jag städat! Jag vet att jag kommer tycka att det är superskönt att vakna i morgon och veta att jag har det städat och fint här hemma. Jag har också tänt en jävla massa vaniljljus, så nu luktar det vanilj i hela lägenheten. Nåja, förutom i hallen då. Där luktar det nått tropisktdynga som inte direkt var någon höjdare. Men, där ska jag ju inte sitta och hänga som tur är. Jag ska alldeles strax gå ut med Saga en sväng, sen blir det sängen för oss två. Jag har också lyckats bli beroende av korsord. Och faktiskt, så tycker jag själv, att jag har börjat blivit ganska så hajj på det. Ohno, jag kanske måste hitta en annan hobby.. Jag är ju trots allt bara 20 år... i mindre än en månad till.

Åldersnojja. -  IT SUCK`S

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till skruttan

Det enda jag kan lova är faktiskt.. Kaffet. Och rulltårta. Den har jag bakat själv på Prix. Förhoppningsvis en glad skruttan men skvaller..? Det vette tusan.



Vi ses i morgon!



Puss och godnatt

2009-05-10 @ 22:04:10
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0