Det var inte så ansträngande

Sådär, nu har jag varit på jobbet och suttit och kollat på en film, och disskuterat massa olika saker. Kan ju inte direkt påstå att de var speciellt jobbigt. Och faktiskt så kände man igen sig vid vissa tillfällen och insåg lite smått hur allt kan gå lite åt  helvete. Nu är de gjort!

Visst, solen skiner idag, men speciell varmt tycker inte jag att de är. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Jocke is gone, Mia is working och Marie is...bizzi^. Tror jag ska kika runt på nelly.com en sväng och hoppas på att jag hittar nånting. För min kära mamma lovade mig att jag skulle få beställa nånting som hon skulle betala åt mig, med tanke på att jag snart fyller år. Fast, säkert så kommer jag inte hitta nånting som faller mig i smaken, bara för att jag inte behöver betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0