En Petra på hugget

Idag kan jag verkligen känna mig stolt. Jag har slitit som ett djur på jobbet idag. Det har inte suttit fast hos mig idag inte. Jag har varit riktigt duktig. Vilket känns ganska bra faktiskt. Nu är jag helt slut, men det tycker jag att jag får vara. Fast jag ska inte börja tagga ner riktigt än. Ska ta mig en snabb dusch, sen ska jag be Mia pallra sig hit (eller så lär väl jag få pallra mig upp till henne...), sen, senare ikväll alltså, ska jag bara slappa och surra med min honey hade jag tänkt. Jag har också en känsla av att jag kommer slockna ganska så tidigt ikväll. Men i morgon har jag sovmoooorgon, och det ska jag njuta av vill jag lova. 

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till skruttan

Jag ska med till Sundvall och lämna Bente till veterinären.. Men är du ledig på torsdag? Kram

2009-05-05 @ 17:54:01
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0