Hatet växer för varje dag

Jag har varit ute med Saga och kom precis in. Det är skönt väder, skulle kunna ha gått ännu längre. Men eftersom att min tös inte varit så pigg på några dagar så vill jag inte att hon ska bli alldeles för trött. - min älskling! Det är som sagt skönt väder, men de blåser ganska rejält. Vet inte alls vad jag ska hitta på nu, eftersom att Jocke drog iväg och träna. Ska väl ta mig en dusch, så kanske jag kommer på nånting kul under tiden.

De finns människor som jag absolut inte tål. Som jag absolut inte vill se en enda gång till i mitt liv. Förlåta, det kan jag göra, men absolut inte då man har klivit över en viss gräns. Jag kommer aldrig i hela mitt liv att förlåta. Jag kommer aldrig någonsin att glömma. En av er ser jag var och varannan dag, och jag vill bara spy. Den personen har gjort saker mot mig som jag trodde att ingen människa skulle kunna göra mot en annan. Och att jag kunde vara så jävla dum och tro att det liksom var så det skulle vara. Den personen bestämde allt. Vilka kläder jag fick ha på mig, vilka jag fick vara med, vilka jag fick prata med, vilken färg jag fick ha på håret, vad jag fick äta, vad jag fick göra, ja i princip så bestämmde personen i fråga allt. Om det inte vart som den personen tyckte, så vart det bråk. En jävla massa bråk, jag blev kallad en massa olika saker som jag inte ens tänker skriva. Det var länge sen nu. Tack och lov tog jag mig ur det, själv. Idag är jag så otroligt glad över att jag gjorde som jag gjorde. Annars vet jag inte vad som hade hänt med mig. Jag har svårt för att än idag kunna lita på människor, jag kan fortfarande vara rädd. Men aldrig att jag tillåter mig själv att bli behandlad så som jag tidigare blivit. Jag tänker aldrig mer bli slagen eller sparkad på. Jag kan vara stolt och säga att jag hatar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är stolt över dig oxå vännen för att du tog dig därifrån!

Även om vi egentligen inte kände varandra just då, så kommer jag ändå ihåg hur dåligt du mådde. Hur "liten" du såg ut. Idag är du inte liten längre.



Du är den bästa jag har i mitt liv. Utan dig vore jag nog.. Halv. Utan dig och skruttan.



I'll always be there for you.



PUSS!

2009-05-28 @ 20:55:51
Postat av: Linda

Haha, det var en lång utläggning för att fråga om en hudkräm ;) haha. Men jorå, jag har den hemma. Jobbar du imorgon? I så fall kan jag ta med den då om du vill. Eller, i och för sig kan jag ta med den och lämna den där om inte annat. No problemas :) Och du, great news! Jag hade helt och hållet fel om priset, den kostar 118:- =) Ett riktigt fynd, tycker du inte! :P



Och ja, tänk om folk kunde fatta att man inte vill stoppa in silikon-klumpar för att se ut som en bimbo och behaga snuskiga killar, utan att man faktiskt vill göra det för sin egen skull. Jag menar, jag vill inte direkt operera mig så jag ser ut som silikon-valley :P

2009-05-28 @ 21:52:23
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: mia s

Nej men herre gud,den som gör så har inte alla höns hemma.Vilken tur att det blev ett slut på satskaperna.Du är nog en tjej med rejält med skin på näsan precis som din moder och moster Cicki,både du och dom vet nog fan vart skåpet ska stå.Nej du få sätta näsan i vädret och inte se den där.Du är ju en kanon tjej.Ha det bra och kram.

2009-05-29 @ 10:35:01
Postat av: Ullis

VET vad du pratar om Petragumman...

Men du får se det så att du varit stark och tagit dig därifrån...

KRAMAR

2009-05-30 @ 10:01:12
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0