In Hammerbeach

Sådär ja, nu var denna dag på jobbet avklarad. Eller nåja, jag slutade ju klockan 14. Men stannade kvar en liten stund extra, eftersom att jag var kaffe sugen. Kan ju inte missa en rast liksom.. Efter kaffet pallrade jag mig hem, hem till mitt. Jag börjar bli mer och mer uttråkad, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Har tänkt, att jag kanske, bara kanske, ska baka en sockerkaka. Har så himla mycket ägg, så nånting måste jag göra.

Jocke ringde för ett tag sen, och om det går, så ska jag komma förbi en sväng i morgon och säga hej. Jag börjar ju trots allt inte förrän klockan 17 i morgon. Så det vore ju ganska bra om det gick. Det är också över en vecka sen jag träffade honom sist.  Och snart är det torsdag och då far jag till el Stockholmo.

Näe, sockerkaka eller?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag röstar på sockerkaka...

Skicka ner en bit till mig me... Haha

Kramisar Ullis

2009-05-12 @ 18:28:03
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0