Ingen älskling idag

Hopp, så känns de som om jag lika gärna kunde hoppa över den här dagen. Det var tänkt att jag skulle fara och hälsa på Jocke idag, men så vart det inte. Jag är just nu så irriterad att jag inte riktigt vet vad jag välja att slå eller kasta sönder. Tatueringen kliar så jag håller på och bli tokig, och inte når jag så att jag kan smörja den heller. Jag börjar jobba klockan 17 och om jag inte hade gjort det kanske jag hade hunnit pussa på Jocke en stund iallafall. Egentligen borde jag ta och packa, eftersom att jag åker i morgon. Men jag har ingen lust. Jag tror jag lägger mig och dra något gammalt över mig istället. Vilken underbar dag, håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: mor

biiit ihop!?

2009-05-13 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0