Isglass i solen

Jag följde en väns goda råd idag, och köpte mig en glass. Jag köpte också en till Mia och for och hälsade på henne en sväng. Sitter i Mias kök nu och lyssnar på Markoolio. Ibland har verkligen min lilla donna udda smak då det gäller musik. Igår vart det inte mycket till bloggande, för jag var i stort sett less hela dan. Det fick bli korsord och solning på balkongen istället. Idag vaknade jag av att Joakim ringde, och han är så söt ibland så att man inte kan göra annat än att le.

När jag känner mig klar här hos Mia, ska jag pallra mig iväg till mamma och ta itu med både min och hennes bil. Hennes bil ser ut som fan, och det tillåter inte jag. Okej, det är endast för att jag ska ha den på torsdag..

Sitt inte här och jäs, ut i solen med er nu! Så hörs vi när den har gått ner..

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad ska du göra på torsdag? :( :O :D

2009-05-02 @ 14:22:33
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0