Jobbat klart

Tack gode gud, denna dag har varit en pest. I morse ville jag inte alls kliva upp. Jag kände att det var någonting som var fel. Och när jag väl hade kommit på fötter, så insåg jag var de var. Min fot vek sig, och det gjorde ont. Jag har haft ont i stort sett hela dagen, och det konstiga är att jag vet inte vad jag har gjort. Igår var det inget fel. Hur kan de bara komma från ingenstans? Aja, är ledig i morgon så det är inte så farligt. Har ju en dag på mig att vila innan det är dax för jobb igen. Sen har jag också redan ångest över denna helg som kommer. Långa, långa dagar.. Det gillar jag inte!

Kommentarer
Postat av: Tirova

Jaha du menar så! Ja det fattar jag. Men är det inte drygt att Jocke umgås med han :/?

2009-05-25 @ 17:26:38
URL: http://tirova.blogg.se/
Postat av: mia s

Det är nog ålders krämpor tror jag.Eller så har du rockat loss för mycket på din båt tur.

2009-05-25 @ 17:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0