My hottie

Att efter två veckor, få krama om min man. Det kallar jag lycka! Fick trots allt träffa honom idag, och det var så himla härligt. Det är faktiskt lite halv jobbigt att inte bo tillsammans just nu. Eller bo tillsammans gör vi ju, men han är ju inte hemma. Att vara van vid att alltid vakna upp tillsammans, alltid ha någon att tjaffsa med då man sitter och ska kolla på tv, att alltid ha någon att lägga sig nära i sängen. Ja, det är ganska tufft att vara utan det. Men, det funkar iallafall. Och det kommer att bli bättre, mycket bättre. Keep going honey, my love!

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska hinna med mig själv. Efter det att jag kom tillbaka från besöket hos Jocke, så for jag upp till Marie. Drack kaffe och följde sen med henne och hämtade Erika på dagis och köpte hårfärg. Kom precis hem, och ser nu att klockan strax är fyra. Det innebär att jag börjar jobba om en timma. Har inte ätit nånting idag, så jag måste slänga i mig nånting snabbt så att jag orkar med jobbet ikväll. Efter jobbet, måste jag hem och packa och göra allt klart för i morgon. Plus att jag jobbar i morgon också. Nåja, det får gå på något sätt. Behöver ju faktiskt inte packa så överdrivet mycket, ska ju bara vara borta tills på söndag. Men på något sätt så packar man alltid på tok för mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0