Sicken sötis

Hela dagen har gått, och snart även kvällen. Idag har jag varit med Mia i stort sätt hela dagen. Men jag har även hunnit varit hos Marie en sväng och druckit på tok för mycket kaffe och gosa massa bebis. Och jag fick höra Anna säga mamma idag. Weeei, lillpanna, hon är så söt! Nu ska jag pallra mig hem till mamma hade jag tänkt, så att jag få sova en stund längre i morgon bitti. I morgon jobbar jag 07.30-14.00 och det är en himla händig tur faktiskt. Innan jag rullar mot mamma, ska jag lämna av Mia hemma hos henne.

Ciao
Joakim Holmberg, du är så söt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ni är det bra team. Tack för att du finns här för mig Petra..

2009-05-11 @ 21:30:22
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0