You know I´m right

Igår var jag mer död än levande, idag är det snäppet bättre. Jag har som sagt jobbat hela helgen, trots att min mage har gjort fruktansvärt ont. Det har inte varit någon värk som jag har varit med om tidigare. Det har (och gör även det fortfarande) svidit och huggit till, lite svårt att förklara. Men jag ger det några dagar och hoppas de försvinner av sig själv. Nu har jag iallafall gjort helg och i morgon är jag ledig. Har faktiskt tänkt att jag ska ta och städa och byta gardiner nu ikväll, så att jag i morgon kan vara hel ledig och inte göra en enda ansträngande liten grejj. Hur har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: Marie - mamma till skruttan

Jag har saknat dig!! Kan vi ses i morgon? Puss

2009-05-10 @ 20:43:13
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0