As you die

Jag har snart hostat sönder halsen känns de som. Jag blir så arg, för det kittlas hela tiden i halsen. Idag hade jag bara en kortis på jobbet, och det känns som att det dög gott och väl. Är trött och faktiskt lite hängig, och på dåligt humör. Kanske är det svinis på g? Jag vägrar iallafullafall att ta sprutan. Blir jag sjuk, så blir jag! Skitsamma. Nu har jag två dagars ledighet att se fram emot. (Eller, se fram emot var väl kanske att ta i..) Sen har jag 3 dagars jobb, och sen är det slut på nipis för min del. Om jag inte få några extra strö dagar då. Och, hur det känns för mig? Jag vet inte. Vissa dagar vill jag bara spy på de stället, andra dagar så flyter allt på som de ska. Men det är ingenting som jag vill jobba med i framtiden, det är jag iallafall säker på! När man har haft ett schema att gå på, så har man (läs: jag) på något sätt känt mig så himla fast. Lönen som rullar in varje månad, är lika välkommen som alltid, men just jobbet i sig, njae jag vet inte. Adisos, ciao! Jag vet att jag kommer att bli rastlös och helt tokig efter ett tag hemma, men, antar att det löser sig till slut!

Igår var jag ledig, och då passade jag på att fara och klippa mig. Klippte lugg.. (Visserligen har jag haft det hela tiden, men nu har jag tjockare lugg och jag ser mer barnslig ut än vanligt..) Men, det gör inte så mycket för mitt hår växer så jefla fort ändå. Nu ska jag ta och göra i ordning rummet här hemma hos mamma och pappa. Snart är våran lägenhet i kartonger helt och hållet. Whoho, hemlös!

Dunka lite musik ska jag göra. Takida, Gotthard och Simple plan får det bli nu medans jag ska städa. Tjolen!

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas musiken dög :) <3

2009-11-04 @ 15:24:13
Postat av: Erika

Va jag trodde du skulle få gå kvar på schemat??

2009-11-04 @ 19:48:40
URL: http://muhonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0