Brännskadad

Okej vännor. Jag har klantat till mig, ganska rejält. Jag tar de från början. I natt, så kunde jag inte sova för att jag låg och hostade hela tiden, så jag höll på att bli tokig. Sov kanske 10 minuter, hostade konstant i 5 minuter and so on enda tills klockan blev halv 5. Jag tyckte det inte var någon idé att ligga kvar i sängen och glo, så jag klev upp och tänkte faktiskt ringa och säga att jag var sjuk. Men, tog iväg mig på jobbet till klockan 7 och har knatat på hela dan, fram till 16 då jag slutade. (Jobbade förövrigt på Brunkullan idag, och det är så himla kul att vara där. Jag trivs som fisken i vattnet, trots att det var över ett år sen jag jobbade där sist! Typ..) Under dagen idag så har jag längtat hem, för jag ville lägga mig i badkaret och bara slappna av. Tänkte också att jag skulle ha lite varmare vatten än vad jag brukar, så att jag kunde bada lite mer innan det blir kallt.

Ja, jag kom hem. Vred på kran, kände så vattnet var bra och det kändes helt perfekt. I med massa badskum, gick iväg till datan. Kommer in i sista sekund, innan vattnet skulle ha runnit över. Jävlar vilken tur tänkte jag. Gör mig klar för att hoppa i plurret. Men jag hinner bara i med höger foten en liten bit innan jag känner hur det bara bränner till. Det gjorde så ont att jag till och med fick en tår i ögat. Hela foten är nu röd och alldeles het. Ont så förbannat gjorde de, så det fick bli en kall dusch istället.


Denise - Boxen som har alla Canal+ kanalerna. Kanal digital, kanske det heter? Jag vet iallafall att det inte är Viasat :)

Kommentarer
Postat av: UlliZ

Ja vad säger man....???

Vojne vojne vojne..

Har själv varit med om detta dramatiska dilemma, men mitt svämmade över... Sen skollade jag mig med..

Hahahaha.... Lilla gumman, kolla temperaturen nästa gång och njut....

Kramisar UlliZ

2009-11-08 @ 02:37:16
URL: http://123minsida.se/ullis_z
Postat av: Nadja

haha du är duktig du, jag gjorde samma sak en gång, hade svin bråttomt och skulle ta ett snabb bad bara och slängde i hela mig och satan vad jag brände mig.. haha

2009-11-08 @ 17:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0