Bullbak al´a Petra

Sicken dag, sicken dag. Jag har egentligen inte gjort ett nyttigt jävla skit. Armen efter sprutan är helt okej. Dock känns det som om jag fått världens smäll. Men det går väl över antar jag. Förresten fick jag för mig att jag skulle baka idag, och jag tycker fortfarande att det luktar vanilj i hela huset. Bakade Rimbobullar och Vaniljbullar, så nu är det gjort också. Ikväll har jag hela huset för mig själv, eller Sagapälskling är också hemma med mig. Tror faktiskt att vi, iallafall jag, ska se på näst sista Johan Falk filmen nu.


 

Jag vill ha Photoshop cs4. Jag vill ha Photoshop cs4. Jag vill ha Photoshop cs4. Jag vill ha Photoshop cs4. Jag vill ha Photoshop cs4. Jag vill ha Photoshop cs4. Jag vill ha Photoshop cs4.. förresten.. 


Kommentarer
Postat av: Marie

Har du glömt vart jag bor?



När du åker från Bispgården, mot Östersund, så sväng sedan av i en korsning som kallas "Pålgårds korsningen", sedan fortsätter du över Hammarstrands bron, sväng upp till höger vid Coop Konsum, fortsätt rakt fram tills du kommer till Sterns Tvätteri, där svänger du höger igen och sedan fortsätter du vägen upp mot Hotell Hammarstrand, förbi där din kusin och fru bor. Hur som helst, alldeles INNAN hotellet så svänger du höger ner emot Gulldalen. När du kommer till den första gästparkeringen så ställer du din audi/volvo där och går första vägen upp till vänster upp till lägenhet nr 17.



Väl där knackar du alternativt ringer du på klockan så öppnar jag och bjuder på en kopp kaffe och en pepparkaka.



PUSS!

2009-11-15 @ 11:47:16
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0