For your eyes only

Nananaaa naanaa. Sitter och små kollar på Se upp för dårarna. Vet inte hur många gånger den har gått på SF kanalen nu, men ungefär lika många som dom visat Sällskapsresan och Änglagård antar jag. Börjar få ont i skallen nu också, och jag tycker så himla synd om mig själv då jag får det. Idag har de varit söndag hela dan, och dom är såååå tråkiga. Har varit ute och gått en sväng och sen bakade jag Snoddas idag, så hela mammas frys är full med gottis.

I morse vaknade jag av att telefonen ringde. Men jag hann inte svara, för telefon dog. Jag vart lite brydd, så jag tände lampan och kollade. Eftersom att jag vet att jag la telefonen på laddning då jag gick och la mig. Men, jag hade inte tryckt in laddaren riktigt, så de förklarade varför telefonen dödde! ( Jag vet att det heter dog, och inte dödde..) Missade alltså jobb idag. Pengar, pengar, pengar.. Jag kommer aldrig få känna mig rik.

Kommentarer
Postat av: Marie

I morgon är i vi stan, tisdag, onsdag och torsdag är Anna på dagis mellan 9-14. =D PUSS!

2009-11-15 @ 20:20:09
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0