More to go

Snart är det dax för sängen. Men först måste jag vänta på att Nadja loggar in på MSN, så att vi kan planera lite för våran lilla tripp vi ska på i morgon. Egentligen är det inte så mycket att planera, men lite surr med Nadja på kvällskvisten är aldrig fel. Nu sitter jag och kollar på en halv värdelös film på SF-kanalen. Besökarna tror jag den heter. Kjell Bergqvist är med och han är faktiskt rätt stygg.

Ikväll så var jag och mamma i lägenheten och packade. Fast jag tyckte att det var mest jag som packade, mamma gick mest runt och sa att jag och Jocke har så himla mycket grejer. Packade ner kläder också, och valde ut lite plagg som vi ska ha här. Och jag såg hur mycket kläder jag hade. Som jag har köpt, bara för att. Det blir iallafall en stor jävla rensing sen. Det är mycket som är fruktansvärt styggt och så har jag mycket som har blivit alldeles för stort för mig nu. Vilket bara är ett, förbannat stort, plus. Känns såååå skönt! More to go..

Godnatt människor

Kommentarer
Postat av: syrran

Hej kom ihåg att jag vill vara med när du ränsar kläder finns säkert sånt som passar mej Kram syrran

2009-11-10 @ 07:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0