Shoppoholic

I morse masade jag och Nadja oss iväg till Birsta. Slösade massa pengar, och skrattde massor. I bilen på vägen hem så kom vi (på något konstigt sätt) in på substantiv, verb och adjektiv. Vi kunde inte komma på vad fasiken adjektiv var för något. Och ska jag vara ärlig, så har jag inte riktigt fått klämm på de än!

Med mig hem fick jag lite små prylar, som kan vara bra att ha. Ibland är det bara kul att gå runt och kolla, det finns ju egentligen hur mycket som helst som man skulle vilja ta med hem. Nu blir de förmodligen bara lite tv, kanske någon film innan det är dax för mig att gå och lägga mig, ensam. Det är så tomt utan min honey vissa kvällar så jag blir seriöst tokig snart. Godnatt, alla mina fans!


Kommentarer
Postat av: Anonym

adjektiven lär, hurdana tingen är. tex purpurlila och tvär.

2009-11-11 @ 00:20:54
Postat av: Elin A

verb är något man kan göra, tillexempel se och höra.. substantiv är namn på ting, tillexempel boll och ring.. Adjektiv är hur man är, till exempel grön och skär. =)

2009-11-11 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0