Tji fick jag

Det känns rätt bra att jag har fått några saker ur världen idag. Eller egentligen bara en sak som jag har tänkt länge nu. Jag har fixat pass! Men usch, vad jag tycker man ser konstig ut på dessa kort. Och det gäller alla. Man är inte alls lik sig, tycker jag. Köpte lite småplock och faktiskt en ny jeanskjol. Nu sitter jag och kollar på SF-kanalen, och där började precis Emil i lönneberga. Jag gillar alla Astrid Lindgren filmerna!

Egentligen skulle jag vara ledig i morgon också, men jag tog på mig hela dan. Och jag ångrade mig i samma stund som jag skrev "JA". Jag orkar ärligt talat inte. Jag vill bara sova just nu. Men, pengar behöver jag. Speciellt om jag inte ska jobba nånting mer i slutet av den här månaden. Men det känns heller inte som att jag hinner med mig själv. Måste tömma lägenheten, helst så fort som möjligt. Åh, får ont i skallen.

Kommentarer
Postat av: Denise

Genom vilken parabol har du tillgång till SFkanalen? :) Den vill jag också ha, canal digital eller viasat? Kanske finns fler också.. Informera mig så jag kan skaffa den med :)

2009-11-05 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0