15 timmar och 29 minuter

.. var det sen jag skrev sist. Sen dess så har jag sovit i nästan 12 timmar (!!) och så har jag vaknat, klivit upp, käkat frukost, surrat med Niklas, suttit här och funderat. Jag har sett en bild, med en som har en fin hårfärg. Ska jag, eller ska jag inte? Jag vet inte om jag törs. När det gäller mitt hår så är jag ganska fjantig. Men just nu så är jag så jävla pissigt less på mitt mörka hår så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag antar att jag har en bad hairday idag. Så, mössan sitter på mitt huvud när jag ska gå på promenad med Saga. Usch, känns som att jag inte kan visa mig bland folk idag. I och för sig så hade jag en.. vad ska vi kalla de.. superjävlafläskful dag igår, och jag kände mig så jävla ful och fet så det var lite jobbigt + att håret även då var äckligt. Äsch, ni bryr er kanske inte?

Ute snöar det, så jag antar att det gör så att mitt humör inte direkt är på topp idag. Jag blir verkligen deprimerad av snö. Jag tycker det är så jäkla fult och äckligt. Kanske borde jag flytta i från Sverige, eftersom att det i stort sett är tråkigt väder jämt, förutom (högst) nån vecka under sommaren. Jaja, jag hinner väl fundera på det ett tag!

Kommentarer
Postat av: nadja

Du är aldrig ful gumman, och du passar i det mesta.. Och fjantig med håret känner jag igen för jag är exakt likadan! <3 love

2009-10-25 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0