30 minuter löpning

Solen skiner idag, och det gör mig glad. Ingen snö ligger kvar på marken, och det gör mig ännu gladare. Jag tog mig en promenad hem till mamma efter jag slutat jobbat, sen bytte jag om och tog mig en runda i skogen med Saga. Dock sprang jag bara i 30 minuter, sen var jag helt död, kändes som att jag inte hade några ben kvar. Jag har inte sprungit på några dagar nu, och det kändes idag vill jag lova. Men 30 minuter är väl inte så jävla dåligt eller?

Nu är jag ganska så svettig och äcklig, så jag ska ta mig en dusch hade jag tänkt. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Har ju faktiskt hela långa dagen kvar. Iallafall, så ska jag, på fredag, jobba en stund inne på Brunis och det ska bli så kul! Jag har inte jobbat där på ett bra tag, så det ska bli rätt spännande. Det är inte så vanligt att jag längtar tills att jobba, men nu gör jag det.


Kommentarer
Postat av: M.

Hehe ja visst är dom ^^, Lika som bär :P

2009-10-07 @ 14:34:57
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0