Dax för update?

Jag har nu, som ni kanske märkt, tagit några dagars ledigt från att skriva massa onödiga rader här i bloggen. Jag har helt enkelt inte haft nån lust, plus att jag inte har gjort nånting annat än att jobba, äta och sova typ. Roande? Njae, det kan jag inte hålla med om. Idag är det lördag, jag är ledig och fick en skön sovmorgon i morse. Jag sitter och lyssnar på Lugna favoriter nu, vilket jag aldrig någonsin har gjort tidigare. Jag gillar inte det riktigt. Men nu vet jag inte vad som hänt med mig? Jaja, det tåls att funderas på.

Det känns en aning lättare att leva idag, efter jag pratade med honey förut, så kändes det som att det vi försökte komma fram till kändes bra. Nu är det bara att hålla tummarna att det blir som vi tänkt oss. Pengarsatan är det som sätter stopp annars, som vanligt. Jag vill ha mera pengar, för då skulle jag bli  l y c k l i g. Ikväll blir det nog bara några filmer och antagligen lite spel för att fördriva tiden. Jag känner mig inte så laddad för nånting annat. Halsen har börjat spökat och täppt i näshelvete är jag också. Men, I will survive, dont you think? Hurra!

Kommentarer
Postat av: UlliZ

En som Petra överlever allt.... ;)

2009-10-18 @ 09:57:57
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0