Hi, I´m pissed off

Måndagen är snart över, och jag tror ärligt talat att jag går och lägger mig snart. Det är inte kul att kliva upp klockan 6 på morgonen helt enkelt. I morgon jobbar jag till halv 1, sen ska jag fara hem till mitt och börja packa, igen. Fast denna gång blir de antagligen mer packning. Fyfan, det känns inte kul den här gången, ärligt talat. Jag skulle bara vilja veta hur min framtid kommer se ut, tänk va mycket man skulle slippa undra och tänk vad mycke ångest jag skulle slippa. Men med min tur, kommer väl antagligen inte min framtid se så ljus ut. Jag tycker de mest känns som att allting går emot mig hela tiden, att de aldrig är nånting som vill gå åt det håll jag vill. Det händer aldrig nånting bra, nånting positivt. Jag har ångest idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0