Några timmar senare..

.. sitter jag här igen. Det gick bra att jobba ikväll, faktiskt. Det flöt på bra som fan om jag ska vara ärlig. Nu sitter jag och lyssnar på Idol, samtidigt som jag försöker komma på nånting att skriva. För er som undrar, så kan jag ju tala om att jag jobbar i morgon, och i morgon kväll ska jag få gosa med mina fina tjejer. Syster skulle bort, så jag ska vara barnvakt. Jag längtar!

Tror faktiskt att jag ska ta mig en dusch, och sen krypa ner under täcket i soffan och döglo på tv tills ögonen stängs igen. Men, det finns väl inte direkt nånting att se antar jag?

Jag saknar dig. Det är jobbigt att till och med prata om dig.
Varje gång du höll min hand, blev jag varm i hela kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0