Whatever it takes

Denna dag har varit lång. Det enda jag har gjort är att varit ute och sprungit och tagit mig en promenad. Jag hade planerat att fara hem till mig idag, men så vart det inte. Tjatte och Veronica kom förbi, och vi surrade ett bra tag, sen kom mamma hem och vi satt och surrade till runt halv sju. Tyckte att klockan var lite mycket för att fara hem, så jag stannar här i natt. Eftersom att jag ändå ska upp och jobba i morgon bitti.

Jag kan inte tänka mig att om 7 veckor så kommer Tjatte och Veronicas lilla bebis ut till världen. Det ska bli spännande att se om det blir en liten flicka eller om det kommer ut en liten miniTjatte. Snusa bebis blir det iallafall! Nu småkollar jag på Andra avenyn, sen sitter jag och funderar på om jag ska se den tredje Johan Falk filmen ikväll, men jag vet inte. Tar nog det en annan dag. Jag har liksom ingen lust ikväll, inte de minsta.....

Gaah, jag är lite halvdeppig nu ikväll. Kuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0