Irriterad på Ericsson

När pappa kom hem, hade han med sig min telefon. Eller det var inte min, det var en ny w980. Jag var glad, jag skulle äntligen slippa använda nokian som jag hade fått lånat. Till en början gick det bra, jag var glad och nöjd med min svarta lilla älskling. Sen började den fucka sig totalt, starta om av sig själv, hakade upp sig, ville inte alls göra det jag ville att den skulle göra. Jag var arg. Och mamma fick vara mitt vittne till att den inte alls gjorde som jag ville! Tog ut simkortet, la ihop telefon som jag hade fått den, skrev en arg lapp om vad som var fel. Nu vill jag nog inte se den igen, jag vill ha en ny. Jävla bajstelefon. Jag packade också ihop nokian, 3410. Den vill jag inte hellre se igen. Istället så har jag pappas gamla jävla 8210, alltså en annan nokiabajstelefon.


Och inte bara de. Mamma har också fått en ny telefon. Och att lära henne hur den funkar, det är jobbigt. Hon verkar inte fatta ett skit. Samma som med facebook..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0