Jaha, och nu då?

Lördag.. kväll.. snart. Jag sitter här för mig själv, och är seg och trött. Näe, ärligt.. Så sitter jag här och är sur och irriterad över att det är så förbannat dött här. Det händer inte ett jävla skit, det finns ingenting att göra. Men, men. Som vanligt så har jag jobbat idag, och det gick väl bra. Likadant som det är varje dag, exakt samma saker att göra..typ.. skit segt. Och nu på eftermiddan så har jag och Majja börjat flytta in lite saker åt Reneé. Tänk att det redan har gått ett år sedan hon for till Australien, jag förstår inte vart alla dagar försvinner. Jag började iallafall längta efter att börja flytta, att packa ner mitt hem i kartonger, även fast jag inte har en aning om vart jag hamnar. Om de blir upp, eller ner. Ja, ingen aning.

Jag är för less och irriterad för att orka skriva nånting mera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0