Klar för idag, tack för mig

Klev upp (trött som en zombie), kom på jobbet (ville bara tillbaka till sängen), bytte om (kändes som att jag inte använder några andra kläder), jobbade (en ovanligt lugn morgon, tack och lov), fikade (mitt fika bestod av en god nektarin och kaffe), jobbade lite till (slet som en oxe för att vara ärlig), en försenad lunch (inte ett dugg hungrig, men slängde i mig lite kycklingsallad), jobbade på lite mer (längtade efter kaffe), fikade igen (ännu mer kaffe och en äcklig bulle som innehöll kardemumma), jobbade litelite till (tyckte att klockan stog still), slutade (var glad), bytte om och for sen hem till mamma. Så har min dag sett ut, ungefär. Nu vet ni de också.

Nu ikväll har jag varit iväg och sprungit en sväng och så passade jag på att sola lite solarium också. Jag har också pratat med min honey, och vi bestämde oss för en sak som händer då han kommit hem igen.. om cirka 2 månader. Men jag längtar lika mycket för de!

Jag bloggar nog inge mer idag. För jag ska faktiskt mysa i min supermysiga mysdress och bara mysa sådär mysigt som bara världens bästa Petra kan mysa.

Denise; - Haha, ingen fara! Fast man blir rätt konstigt av att vara på de där stället. Håller du inte med?


Kommentarer
Postat av: Ullis

Haha, jag vet va som händer om två månader..

Giftermål eller blivande bulle i ugn...

Har jag inte rätt Petra???

2009-09-06 @ 10:31:43
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0