Less, less, less, less

Nu var de länge sen jag var hel-negativ, men den trenden tänker jag bryta nu. Jag är less idag. Jag är less på de mesta. Jag är less på att sitta vid datan, less på att kolla på tv, less på att vara ute och gå/springa, jag är less på att vara hos mamma, jag är less på att veta att jag har en lägenhet som jag hatar så fruktansvärt, jag är less för att jag ska fara och jobba, jag är less på mitt liv, jag är less på att det aldrig händer nånting bra, jag är less på att alla andra verkar ha de så jävla bra, jag är less på att sakna hela tiden, jag är less på att inte veta vad som kommer hända framöver, jag är less på att vara less.. and so on.

Jag skulle kunna sitta och skriva upp olika saker som jag är less på väldigt länge, men jag måste såklart göra mig klar för att fara och jobba. Visst, jag har inte jobba på några dagar. Men vad har jag gjort då? Jo, varit hemma och varit sjuk. Ingenting kul händer. Alla dagar ser lika jävla tråkiga ut.  Ja, jag är L E S S- LESS!

Idag är livet skit, riktigt jävla mycket också!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Att sakna är inte lätt, att känna att man inte räcker till är inte lätt, att älska är inte lätt... Inget är lätt här i livet har jag insett, men man måste ändå se en ljusning i det hela att det KANSKE kan bli lätt.. Att vara less jämt tär på en... Men man har styrkan och viljan inom sig ändå någonstans där inne i hjärtat..Har kanske bara gömt sig där för ett tag, för att sedan blomstra upp...Tänker inte säga ryck upp dig, för dom orden hatar jag men jag säger, Stå på dig lillgumman och ta den tid du behöver...Puss & Kram

2009-09-15 @ 19:03:47
URL: http://123minsida.se/ullis_z

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0